måndag 17 december 2012

Årskrönikan pt 2.

Eftersom jag och Marcus var ute i Europa hela juni så har jag hur många bilder som helst därifrån, såklart. Men det ska ju inte ta upp hela sammanfattningen så resan fick bli väldigt kortfattad. Här är ett axplock från april, maj och juni.

 Vi hängde mycket på Soleo och jag åt salamifoccacia varje gång.

 Jag åkte och jobbade i Göteborg över påsk. Lite jobbigt och krångligt men himla kul!

 
 Sandra började jobba på Wild West Steakhouse och vi gick dit och dog av mättnad. Fett.

Marcus kom hem från Alperna för att få beskedet att han kommit in på Berghs. Vi gick förstås till det bästa stället för att fira. 


 När jag fyllde år i april fick jag världens bästa present av pojkvännen. Vi åkte till huvudstaden, åt gott, drack vin och lyssnade på Veronica Maggio och Radiosymfonikerna. 

 Den första Lisa&Martinmiddagen, inga bilder på människor men ändå en milstolpe. 

Det närmade sig sista maj och vi planerade för fullt inför resan.


 Vi hittade de finaste gömda delarna av Venedig. 

 Vi hade strandpicknick så ofta vi kunde. Här i Nice.


 
Vi mös mycket också såklart, på en öde strand i Sête till exempel. 
 

I Barcelona blev vi erbjudna mssor av droger men nöjde oss med dessa. 


Vi träffade Lisa och Martin i Bordeaux och hade en galen kväll som jag inte ens vågar visa bilder från.

Sen åkte vi till Paris, bodde på Pete Dohertys stammishotell och gick och gick och gick. 




Så blev det Amsterdam och Berlin och plötsligt var det juli och hejdå Europa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar