torsdag 13 december 2012

Årskrönikan.

När man har en blogg är man skyldig att varje år när det närmar sig årsskiftet skriva ihop någon form av sammanfattning av det gångna året. Det tycker i alla fall jag. Sååå, här kommer min. 

Det här året har på många sätt varit det bästa i mitt liv. Allra mest på grund av en alldeles särskild person. Denna del av sammanfattningen blir det mycket av honom. Detta är mitt januari, februari och mars.

Det nya året började med att jag och flickorna sprang ut ur skogen någonstans i Dalarna och samtidigt bort från mycket av det som varit vår höst. Mångbottnat.

Vi hängde som vanligt mycket i Elektropoplyan och dessa två var ett vanligt inslag. En jättejättejättetrött blivande pojkvän till vänster.

 
På alla hjärtans dag hade jag någon som sov över och när man inte vågar säga så mycket med ord får man säga det med frukost. 

Jag och Kajsa flyttade in i vår lägenhet på Norr. Förevigade vår första middag. 


Och så hände det. Världens största kärlek och det mäktigaste jag varit med om. Det är det fortfarande, men det visste vi ju inte då. Men vi kunde nog ana.

Vi åkte till London och hade världens finaste helg. Ni vet, helt galet nykära och vill helst sitta ihop men samtidigt pirrigt och det är nästan lite nervöst att bara ta ett kort. Blir helt varm i magen när jag ser den här bilden.


 Jag tränade en del och njöt av att ha Oset så nära.


Och så i slutet på mars gjorde jag mitt första event med Aktivgruppen. Himla kul och fint att fortfarande jobba med dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar