torsdag 22 november 2012

En liten lista då.

Jag heter Linnéa men skulle hetat Marcus om jag var kille. Är det ödet?
Jag är för tillfället hemma och borde färga håret



Jag har på mig världens bästa träningskläder, fortfarande.
Jag är bra på att städa vår lägenhet
Jag tycker inte om när folk inte står upp för sig själva
Jag är dålig på att diska direkt efter maten
Jag läser mycket och helst tre böcker samtidigt

Jag lyssnar på
mycket musik som spelades in innan jag föddes

Jag gillar verkligen att ordna fester och middagar
Jag sjunger inte så mycket just nu, tyvärr

Jag älskar resor. Och soliga krispiga höstmornar.
Jag är inte speciellt bra på bollsporter.
Jag föredrar Italien framför Spanien, alla gånger. 

Jag tycker om vår lägenhet, älskar den.
Jag är pinsamt dålig på att härma dialekter (kan typ en)
Jag dricker hemskt gärna rödvin. Och mjölk.
Jag blir arg på personer som utnyttjar sin makt och ställning
Jag är rädd för att förlora vänner och familj

Jag önskar att alla jag älskar bara kunde vara på samma ställe
Jag är uppväxt i ett tryggt och fint område där man kände alla
Jag skrattar åt Mauro Scocco som sjunger Himlen runt hörnet som Dylan. Så.himla.kul. 

1 kommentar:

  1. Jag har tänkt på dig idag bg. Puss! (lånar listan till min bloggo)

    SvaraRadera