söndag 25 november 2012

Fredagsäventyr och halvgott rödvin.

I fredags var som sagt Lisa och Martin och hälsade på. När herrn i sällskapet fyllde år fick han nämligen biljetter till Graveyard och tonight's the night (eller i fredags då...). Först åkte vi till Mariatorget och styrde stegen mot Marie Laveau. Det var gott, men faktiskt inte riktigt så bra som jag trodde att det skulle vara. Jag tog inga kort heller, dålig bloggtjej. Efter ett glas vin på Malmen med Lisa när pojkarna åkte tillbaka hem för att hämta biljetterna som glömts i en väska (...) gick vi till Debaser medis.
 

Konserten var så himla mycket bättre än vad jag trodde! Jag stod och verkligen njöt av musik som jag stängt av efter några lyssningar på Spotify. Så ett tips, gå och se Graveyard om du får chansen!


Och allt förevigades med min underbara 3Gskamera. Den levererar alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar