torsdag 22 november 2012

Jag skulle vara världens sämsta hemmafru.

Okej, jag måste hitta något att sysselsätta mig med på dagarna. Idag har jag ändå varit på redovisningen av det stora viktiga projektet på Rigoletto, ätit lunch med pojkvännen och promenerat till Kungsholmen för att träna med Nina. Ändå har jag någon slags rastlöshet i mig hela tiden. En positiv grej är i alla fall att jag verkligen får tid till att träna. Oj vad jag hinner köra. Fem gånger i veckan vore inget problem. Och så hinner jag städa, och diska och fixa. Det är bara det att det inte är jätteparty att göra de där grejerna och enbart det. Det andra problemet är att vi inte stannar här så länge så det är inte tillräckligt med tid för att faktiskt sätta sig in i något. En månad är ingen tid. 

Men en till positiv grej är att jag har hur mycket tid som helst till att tänka ut superbra julklappar till alla mina kära. Det ska jag börja med imorgon. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar