lördag 17 november 2012

Musik och hår.

Jag borde verkligen klippa mig. Alltså verkligen, verkligen. Det börjar närma sig ett år sedan sist och hur lite jag än bryr mig går det inte att gå runt med ett fågelbo som man inte kan ha utsläppt vare sig man vill eller inte. Färga håret borde jag också. Helst riktigt rött. Jag tycker Molly Sandén har himla fint hår. Om det inte innebar att be frisören om det omöjliga, dvs klippa håret längre, så skulle jag ta med en bild på henne. 
Jag har aldrig någonsin tagit med en bild till frisören, men inspirerad av pojkvännen har jag insett att det kanske är rätt väg att gå. Han Professor Green och jag Molly Sandén. Det hade varit mer spännande om vi tagit med bilder på artister vi faktiskt lyssnade på tänker jag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar