måndag 19 november 2012

Stockholm blir visst min stad, också.

Och just det. Med förra inlägget vill jag alltså säga att veckan innan julafton säger vi adjö till Stockholm för denna gång. Men jag kommer tillbaka, vi ska ju bo i Vasastan eller på Kungsholmen och ha en jättefin våning och vara snobbiga mediemänniskor som äter brunch på Riche. Eller så. Hur som helst så känns det ganska skönt att tacka för mig just nu. Jag tror att jag kommer att behöva lite trygghet i vår. Folk som har känt mig sedan jag var liten, som vet hur jag är och som kan klappa mig över ryggen och pussa mig i pannan. Det kommer att behövas.

Men det har varit en himla fin höst i huvudstaden. Jag älskar vår lägenhet så mycket att det skär lite i hjärtat att behöva lämna den. Vårt första gemensamma boende liksom, om man ska vara lite cheesy. Och sen älskar jag ju Stockholm såklart, det har jag nog alltid gjort. Inser att jag knappt tagit några bilder denna höst, men här är i alla fall några.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar